Varför ska mammor sjunga i parken?

Idag har jag gjort väldigt, väldigt mycket grejor. Gjorde en hel fanatstisk ratatouille samt kokade blomkål. Hoppsa hoppsan tänker ni vilken kock hon har blivit. Njae, blomkålen var väl inte så jättesvår att tillaga men ratatouillen tog fasiken tid. Det gäller att man lägger ner sin själ i den för att den ska bli perfekt. Jag la ner min själ i den så den vart perfekt. Efter matlagningen städade jag hela köket och sen tvättade jag. Vilken desperate housewives dag säger jag bara.

Pratade med Linnea också på eftermiddagen. Så skönt att få höra hennes röst igen, haha det säger vi alltid. Men det är så sant. Fick reda på en hel del och hon också. Hoppas hon kommer förbi en sväng till London nu i vår.

I morgon får jag se om mina små barn vinner The Easter Parade. Vet inte om jag la upp bilderna på konstverken, här kommer de i alla fall: Vill bara påpeka att tyllen inte var den lättaste att sätta på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0