Why God, Why?

Hejjsan hoppsan lillebror!
Njae, så glad är jag inte riktigt nu. Egentligen hade vi planerat att supertrion skulle äga Walkis friday night... Dessvärre meddelades det idag att jag skulle sita barnvakt på fredag kväll. Men det är väll bra, sparar pengar och slipper varkna bakis på lördag morgon. Är det värt det? NEJ, absolut inte. Jaja, jag får väll vara tragisk och nyttig som vanligt och shoppa loss på Waitrose på fredag innan barnvaktandet. Förresten är det ju faktiskt första gången på fredag som duon går ut själva utan mig eller någon annan, så det ska bli intressant och se hur det går. Kanske det blir ett nytt rekord? Ojojoj vad jag kommer att sakna er på fredag kväll:(



Nåväl...nu sitter jag här, barnen sover och det är fortfarande dagsljust ute fast kl. är 20.00. How wonderful! Önskar att jag avr ledig så jag kunde ta mig en lång promenad.

Herregud säger jag bara, vad denna vecka har gått fort, redan torsdag i morgon. Vi lär väll hänga i parken hela eftermiddagen då också. Appropå parken så var det värsta dramat där idag...
 
En pojke i kanske åtta års åldern kom springande till sin mamma och sa att det var en tant som hade slagit honom. Mamman blev ursinnig på tanten och ringde polisen. Tantens dotter kom efter ett tag fram och sa att hennes mamma inte alls hade slagit pojken, utan bara puttat undan armen på honom eftersom han skvätte vatten på henne - vilket i och för sig var sant för pojken erkände det själv. Det blev värdens fight i alla fall, vilket var väldigt underhållande att se, haha. Det slutade med att en polis kom. Tanten hade lyckligtvis nog redan kilat hem så jag tror ärligt talat det inte blev någon vidare utredning. Jag säger bara; engelsmän i ett nötskal.

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha, vilka underbara bilder du valt! verkligen oss från våra bästa sidor! gud så fult på mig, haha! vart är det taget föresten? är det kingston? ja, på fredag ska det blir rekord, bara för att du är så dum att du sitter barnvakt ;) nejdå! vi ska ha lagomkul bara! dumma unge... puss!

2009-04-22 @ 23:49:00
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jonnas bild är ju söt jämfört med den på mig. men jag är en sån helhärlig människa, så jag låter folk ta kort på mig då jag göra mina allra fulaste grimaser. att dessa bilder senare hamnar på bloggar visar ju bara att vissa vänner kanske inte är ens vänner ändå....



jonna, så uppenbart att hon vill att vi ska framstå som fula så hon själv i alla fall kan framstå som heeeelt okej.



julie, har saknat dig sååååå! =) ska bli kul att ses i helgen, wiiiiie pusspsuss

2009-04-23 @ 21:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0