Fasta priser!?

Som tur var behövde jag inte stanna ahemma med Maïlys idag, men gick ändå upp kl. 8.00. Rätt skönt att komma upp "tidigt". Har försökt ringa min faster som inte svarar. Måste få klartecken från henne att det funkar att jag kommer mellan den 14-17/4. Priserna på biljetterna ändras ju konstant! Varför kan de inte ha fasta priser egentligen. Men självklart skulle det inte innas någon spänning (eller charm?) i att boka biljetter då. De billigaste jag hittade var via British Airways. Konstigt att lågprisflygbolagen inte har de billigaste biljetterna. Ska försöka ringa henne snart igen och därefter Arthurs kompis mamma och fråga om de kan ha playdate idag. Hoppas, hoppas så går etermiddagen lite fortare.

Ikväll ska jag sitta barnvakt hos grannarna. Hoppas att jag får sitta i ca 4 h = 40 pund. :) I morgon får vi se vad som händer. På eftermiddagen ska jag i alla fall gå på öppet hus i Hammersmith på deras studiecenter och få lite fakta om gratiskursen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0