Let it snow, let it snow, let it snow!

Londonborna är lyriska! I morse då jag kom ner i köket var Delphine fortfarande kvar. Det första hon sa var att hon antagligen skulle bli kvar hemma. Jag förstod ingenting förrän jag tittade ut. Hur mycket snö som helst! Trodde inte det var sant. Det har inte varit så mycket snö i London på decennier! Jag gick till gymmet och höll på att halka mitt på vägen eftersom sandning inte existerar här. Tränade i 1,5 h innan jag begav mig hemmåt igen. På vägen passerade jag massor med familjer som var ute och hade snöbollskrig och gjorde snögubbar. Konstigt att barnen inte är i skolan tänkte jag. Då jag kom hem var även mina barn hemma. Det visade sig att alla skolor i London var stängda p.g.a. all snö!

HAhaha, stackars Londonbor, de har det inte lätt. Men de flesta verkade glada att få en extra dag ledigt. Var ledig på förmiddagen som vanligt men började lite smått jobba frammåt eftermiddagen. Det har varit en ganska lugn dag eftersom Delphine har varit hemma. Hervé kom hem 3 h tidigare än vanligt.

På altanen står det fem snögubbar som vi gjort, riktigt gulligt. Får se om dagis är stängt i morgon också, mycket möjligt.


Kommentarer
Postat av: louis

haha. blev lite löjligt glad för en sånhär liten uppdatering. töntigt :D

2009-02-02 @ 21:55:04
URL: http://woky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0