Lillie Road Fitness Center

Japp,det heter mitt nya gym...eller mitt och mitt,är i alla fall medlem där. Gillar det faktiskt, man känner att man inte behöver klä upp sig för att gå till det gymmet, till skillnad från vissa andra. Det är ett väldigt litet gym, men med alla redskap och maskiner som man behöver samt klasser. Tränade där igår morse och även idag. Ska bege mig dit i morgon bitti också. Tycker om att börja dagen med ett träningspass. Får se om jag vågar mig på aerobicen i morgon.

Idag har jag jobbat i kanske 1,5 h. Anledningen till detta var därför Mailys sov till 16.30 och att Delphine kom hem strax innan 18. Nu väntar jag på att Jonna ska komma, vi ska ut och käka ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0