Resa bokad

Jaha, så var resan bokad till France. Jag åker den 14/4 och kommer hem den 17/4. Det fick bli tåget - det var billigast. Visst tar det visserligen 7 h men det är det värt.
Igår satt jag barnvakt från 20-02, det resulterade i en hel veckolön! I love my neighbours:) Ann-Charlotte var riktigt lullig då hon kom hem och började genast prata engelska med mig. Tillslut frågade hennes man Christophe varför hon pratade engelska hela tiden...haha. Sedan började hon prata om att hon inte fattar varför de döper en av karaktärerna i The Beach till Francoise. Hahaha, hon är kul hon.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig mot Hammersmith. Ska kila in på Primark och sedan skolans öppet hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0