Sista arbetsdagen i morgon:)

I morse tänkte jag gå på pass, men så blev inte fallet då jag såg att själva klassen inte föll mig i smaken, okey jag var liite trött också, men om aerobicen skulle ha varit nu på morgonen skulle jag lätt ha gått. Får se om jag går till gymmet tidigt i morgon bitti eftersom jag ska till Beatrice och jobba också.

Får se vad jag hittar på med mina små barn i morgon. Tror att vi ska ta det lite lugnt och gå till parken/biblioteket. Ska höra med Beatrice om Martin vill komma också. På kvällen ska jag sitta barnvakt...



Egentligen skulle jag ha träffat Linnea och firat henne lite i förskott, men tyvärr behövde de barnvaktande på kvällen. Jaja, Linsan, om du nu läser detta så önskar jag dig en helt underbar födelsedag! Nu äntligen ska du snart fylla 20 år! Herregud det är helt sanslöst. Vi har nu känt varandra i snart 7 år! Helt sjukt. Tack för att du är alltid är du, för att du är min vän och för att du finns:)
Puss på dig
I love you

Men det är inte bara Linea som fyller år utan i morgon fyller även mi kära Sara 19! Grattis grattis grattis! Även om 19 är inte lika "stort" som 20 önskar jag dig en underbar födelsedag! Nu har du som jag, bara ett år kvar tills de underbara tonåren är putt veck:)
I love you too honey!

Kommentarer
Postat av: anna

hörru julli! ha det nu så himla skoj på dina äventyr så ska jag sitta hemma och ta det lugnt, haha. så kan vi ju stråla samman nästa gång vi befinner oss inom samma monarki. puss o kram =)

2009-02-04 @ 22:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0