Tigertiger!!!

En liten uppdatering sedan i helgen...

Helgen spenderades med familj och en liten del av släkten i Wien. Väldigt liten men mysig stad som jag gillar - mycket kultur. Vi tog det lugnt, promenerade mycket och åt smarrismaskens. I söndags eftermiddag vinkade Henrik av mig på flygplatsen och jag begav mig då tillbaks mot London.
 
På måndagen kilade jag över till Jonna och fick då träffa Kattis:) Jättekul och träffa henne, som vanligt. Tyvärr hann jag inte vara där så länge, men det räckte för att få en uppdatering. Dagen gick fort och plötsligt var det kvälla. Vad gör man på måndagar om man inte kilar till Tigertiger???  Japp, vi festade bland alla studenter och olika nationaliteter på Tigertiger. Väldigt rolig kväll måste jag säga. Jag och Jonna var på topp både innan och efter. Vid 03.00 på morgonen bestämde vi oss för att gå till kinarestaurangen som Christian rekommenderade starkt. Vi gick in och satte oss. Efter ca. 5 minuter insåg vi att ingen hade råd så vi gick glatt därifrån...hahah. Vi fick våran nattamat från en liten matbutik. Kitkat...eller den fantastiskt goda räkmackan ;)

Några timmar senare vaknade vi upp och jag hämtade lite senare Maïlys. Ja just det ja, igår - tisdag, fick jag reda på att familjen Brice kommer att utökas till sensommaren! Jag tyckte att Delphine var lite rundare om magen än vanligt, men ville ju inte fråga. Men det visade sig som sagt att hon är gravid i tredje månaden. Kuljul!:D Är glad att jag inte är kvar här då, för mig räcker det precis lagom med två barn:)

Idag har jag varit på gymmet och gått på pass. Kände mig riktigt duktig och nu värker det i hela kroppen. Så ska det va!
Sedan fick jag ytterligare lite träning i simhallen. Jag och Maïlys var nämligen där idag. Försöker lära henne simma, men hon simmar baklänges istället för framlänges. Varför ska de göra allt så mycket svårare än vad det egentligen är?!
Nu sover barnen... Föräldrarna är borta och jag sitter här själv - skönt skönt. 
Gisses vad tiden går fort, i morgon är det redan torsdag och sista arbetsdagen för veckan. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0