Intervjun

Har precis kommit hem. Efter att jag lämnat Maïlys åkte jag mot White Chapel där intervjun skulle äga rum. Kom en halvtimme för tidigt, men bättre det. Själva intervjun gick bra. Jag fick fylla i alla mina personuppgifter osv. Sedan fick jag skriva om mig själv, vart jag kom ifrån och beskriva två bilder. Inte så svårt. Hon placerade mig i level 2, alltså den "bästa" gruppen. Så från och med nu ska jag läsa engelska på tisdagar, torsdagar och fredagar mellan 10-12! Kursen är i Hammersmith, inte så långt från Fulham. Ska gå dit lite tidigare i morgon och fråga om jag kan få betala lite senare. Vill helst gå en gång först och kolla så att det inte är alltför enkelt. Hoppas att nivån kommer vara på rätt nivå och att jag kommer fortsätta till april då kursen slutar.

Hämtade upp Arthur vid 17.30 och vi gick glatt hem i mörkret. Delphine kom hem mycket tidigare idag så från och med kl. 18 har jag varit ledig! Skönt. Kan ju inte påstå att jag jobbat idag. I morgon ska jag däremot ha barnen hela eftermiddagen och kvällen. Måste köpa kollegieblock i morgon också, suck....


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag tror jag svimmar TVÅ nya inlägg nästan på en gång!

Vad kul det låter med kursen, lycka till!

2009-01-14 @ 19:23:59
Postat av: Kattis

Jag tror jag svimmar TVÅ nya inlägg! Lycka till med kursen, kan du inte lura med dig Jonna också? Kram

2009-01-14 @ 19:25:59
Postat av: matilda

vad roligt julie!! avis jag blir.. det blir ju kanon for da far du ju verkligen bade anvanda franskan och engelskan. see you! puss

2009-01-14 @ 20:42:05
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Papps

BRA!

2009-01-16 @ 19:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0