Vitt bröd

Jag hatar verkligen rubriker! Så idag valde jag alltså vitt bröd... jag är helt besatt av vitt bröd och vi har alltid vitt bröd hemma vilket inte hjälper min "diet" ¨å jätte mycket precis. Me jag får skylla mig själv eftersom jag alltid äter av det ändå - OBS i mindre mängder! Japp, så mycket har jag att skriva idag - väldigt intressant. Men ni, era stackare som läser min blogg får ta och skylla er själva.

Idag har jag jobbat från 10-15. Jag och Chloe skulle till lekgruppen men det visade sig att det kostade 2 pund och jag hade dessvärre inte ett öre på mig. Vi gick till parken istället och njöt av vårsolens varma strålar:)
Nu sitter jag här hemma och ska snart ringa Jonna. Får se om de har kommit hem än så att jag kan kila över en liten stund. Ikväll ska jag sitta barnvakt åt Martin och Chloé.

I morgon är jag ledig till 18.45. Får se vad jag/vi hittar på på dagen. På söndag är jag tro det eller ej ledig hela dagen! Härlish härlish. Me like söndagar, vi hittar alltid på mysiga saker då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0