Surprise Surprise!

Hosten 2008-varen 2009 kommer jag aldrig att glomma.
Londonaret var latt den roligaste, galnaste och mest problemfria tiden i mitt 19 ariga liv.
Jag har aldrig pratat, skrattat och festat sa mycket som jag gjorde da jag bodde dar.

Jag tror att jag borjade komma in i det hela efter 3 manader. Men varen var anda den basta tiden. Har kanske inte lart kanna sa mycket folk som jag egentligen ville fran forsta borjan, men eftersom jag aldrig trottnade pa de vanner jag val hade dar och hade det som allra roligast med dem, sa fick livet rulla pa utan sa manga nya kontakter. Londontiden har betytt jattemycket for mig och jag har verkligen utvecklats som person. London,for mig, kommer alltid att vara:

Au-pair, familen Brice, Arthur, MaÏlys, Merci Maman, Jonna, Anna, Matilda, Ebba, Cafè Nero, Starbucks, Walkabout, dansa sa att fotterna bloder, Double Red Bull Vodka, Tiger Tiger, Egg, timmar pa Mac Donalds eller forlat jag menar sjalvklart Mac Healthy, nattamat pa Youngs, Pasta gradde och bacon, aeros, skratta sa man tror att man ska do, promenader runt Themsen, laaanga bussresor, Download, valdigt kul valdigt valdigt kul, folk fran alla varldens horn, Primark, Fulham, Hyde Park, Dan banan, KOL, Calvin Harris, Your Love, When Love takes over, Shake it, I wanna dance with somebody, Queen och valdigt valdigt sena natter/tidiga mornar... det fattar man da sopgubbarna sager godmorgon kl.06.30 en lordagmorgon.

Kandes inte sa konstigt som jag hade trott att komma hem. Det kandes som att allt i Strangans hade statt stilla i ett ar, eller forlat 10 manader, nojd nu Jones? Kom hem den 27 juni och akte till Frankrike den 7 juli. Men under den veckan hann jag med forvanansvart mycket. Hann sjalvklart traffa Linnea ett flertal ganger, Sara, Bea, Ida, Sandra och fira Moa pa hennes 20-ars dag. + att jag var pa Bk i en timme. Oh my good, trodde aldrig jag skulle satta min fot dar igen haha...

Akte som sagt ner till France med bror den 7 juli, dar pappa vantade pa oss. Vi drog direkt ner till Cap-Ferret dar vi lag pa stranden och pressade i 4 dagar. Pa fredagen akte vi till Libourne, halsade pa mamie och papi, helen och lite andra kompisar. Kan ju latt pasta att jag inte har behallit mycket farg, menmen. Nu sitter jag hemma hos Gilles, regnet oser ner ...sa typsikt da man val har tillgang till pool, suck. Louis sover eftersom vi var tvungna att ga upp 6 i morse. Om 4 dagar aker vi hem igen. Ar ledig pa onsdag och borjar jobba som vanligt pa torsdag.

Fick forresten svar fran antagningen. Det hade strulat eftersom de inte hade fatt in mitt Matte C betyg, irriterande, sa maste skicka in det for att komma in i Lund/Helsingborg, annars ar det Kalmar som galler. Jao det loser sig.

I morgon fyller min alskade Jones 20. Tank att en liten parvel pa nyligen 6 ar ska fylla 20! Helt sjukt.
Ska forsoka att uppdatera mitt otroligt spannande liv pa mandag igen.

Bisou



 


Kommentarer
Postat av: jonna

FINALLY!

haha, ja jag var verkligen precis nyss 6! typ.

fyfasen vad roligt vi haft det! jag saknar det redan så idiotiskt mycket och jag har inte ens hunnit komma hem än! för övrigt missade du KINGS OF LEON! hélloooo! vad vore london utan kings of leon? use someboooodyyyyy!



så, vad glad jag blev över din uppdaterin. nu ska jag finna mig något annat att fördriva tiden med. tjipp och hajk! SES SNAAART! RÖÖÖÖÖJ! :D

2009-07-17 @ 17:51:52
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0