I'm a football champion!

Idag har varit en oerhört trevlig dag måste jag säga...

Jag och Joner åkte in till Chelsea och gick på deras fancy Zara i ett tag. Efter det gick vi ända till Hyde Park i den härliga värmen. Det är helt otroligt vad varmt det har varit här idag. Folk har gått i shorts och flip flops, okey det är australiensarna som vanligt, men ändå! Själv gick vi bara i tröja - fatta bara i tröja, inga byxor, tights, trosor eller någonting! Japp, de va många som kollade...Näe, det här håller inte - måste sluta med mina fruktansvärt dåliga skämt, om jag nu får kalla det skämt. Vi handlade lunch på en realtiv ny kedja som heter Mc Healthy. Vi köpte varsin ceasarsallad och deras "hemgjorda" dryck som smakade som cola konstigt nog. Hm, väldigt väldigt underligt. Nåväl, vi satte oss i Hyde Park och picknickade medan vi satt och studerade fotbollsträningen och mannen i de väldigt, väldigt för tajta shortsen. Vem spelar fotboll i cykeltights liksom?

Det blev en liten runda i satden innan vi begav oss hem med bussen. Mycket skratt blev det - as usual. Vi kom hem och handlade grösnaker och annat smått och gott inför kvällen. Vi gick även till parken med Oscar i någon timme och spelade fotboll. matchen mellan Fulham och Manchester United hade precis spelats så det var en hel del folk vid Bishops Park - En hel del smått och gått att kolla på:) Vi spelade match tills Jonna ville imponera på ALLA killar med klockan - man ska fösöka kicka bollen så många gånger som möjligt tills man börjar få applåder och tjut?! från alla fotbollsfans. jag kan väll säga att hon lyckades. Det gjorde förövrigt inte jag eftersom jag satt ner och studerade hennes fotbollstalanger, men jag vinkade så snällt tillbaka och önskade att även jag hade sådana shyssta raggningsknep.

Nu sitter jag här, hemma hos Sandefeldt. Vi har ätit korv med mos och kollat på Johan Glans klipp - fruktansvärt rolig man.

Just det, höll på att glömma att jag köpte en fantastiskt fin tröja till mig själv på H&M herravdelning idag. Jonna provade en skjorta där också. Kan verkligen rekomendera att kolla på deras herravdelning - himla mycket snygga saker. Dock får ni (kvinnor) räkna med att bli uttittade samt att inte skrämma bort killarna som står och kollar på samma tröja som just du. Det gör så att de blir liiite osäkra på sig själv som manlig individ. Ge de bara ett leende och säg att tröjan är till din pojkvän...eller inte;)

I morgon är det söndag. Har inte pratat med varken Anna eller Ebba men hoppas på att få träffa de små rackarna!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha... så underbart! vilken dag va! jag ska allt lära dig att latja med trasan en vacker dag! ;)



ses snart, bulldozerbettan!

2009-03-22 @ 10:21:48
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0