Kan man må bättre?

Vilken helg säger jag bara...den kommer att bli svårslagen. Jag antar att 80 % av er som läser min blogg vilket betyder ca. 6 personer redan har läst min kära Jonnas blogg. Men det struntar jag i och försöker i alla fall göra min egna lilla variant på det hela.

I fredags gick jag först på kursen och åt sedan lunch hemma hos familjen Sandberg/Jernberg. Begav mig till Fulham lite senare för att göra lite ärenden och kosta på mig en 15 punds manikyr. Visst blir det bra men kan ju också säga att det inte håller mer än två dagar. Well well. På kvällen befann jag och Annas oss hos Jonna där det blev förfest i hennes rum som vanligt:) Efter det begav vi oss in till stan. På väg till tuben lärde jag mig att hälsa som en "cribsmedlem" vilket inte var helt lätt men nu sitter det. Coolt. :) Vi började på zoobar där vi egentligen skulle ha fått betala inträde men eftersom vi nu känner chefen och stammisar som vi är fick vi sjåklart komma in gratis. Vi stannade där i någon timme innan suget efter Walkabout blev alldelles för stort. Vi knallade dit och dansade till stängning. Nästa gång ska jag ta med en kaloriförbrännare för att se hur många kalorier jag bränner, eller Anna, Jonna?;)

Kom hem vid 5.30 och dunsade i säng. Vaknade några timmar senare och höll på att tuppa av då jag fick se vilken fantastisk sminkning och frisyr jag hade lyckats skapa! Resten av dagen tillbringades med Jonna på donken i tre timmar, sen kom även kära Anna som földe med mig hem. Vi fixade oss och drog oss norrut, mot Camden. Väl där träffade vi Matilda och Susse. Kvällen skulle tillbringas på Koko. Väldigt häftigt ställe med lite udda poppig musik. Kanske inte den  bästa klubben jag har vart på men kvällen lyckades bli väldigt rolig ändå!

Vad gjorde vi igår då? Jo, hela dagen tillbringades i det underbara vädret i Hyde Park. Matilda och Jen stod och delade ut gratis kramar vid Speakers Corner men vi beslöt oss för att inte göra det. Vi gick istället och köpte picknick och åt därefter lunch under vårsolens värmande strålar. Kom inte hem förrän nio tiden. En sak är vi himla duktiga på, och det är att prata och att skratta.
Tog neocitran eller vad det nu heter innan jag somnade eftersom jag inte kände mig helt frisk. I morse vaknade jag med halsont så pappa, jag tror du lyckats smitta mig!:)

I morgon är det kurs som gäller. Hoppas även på lika fint väder.

Anna: - Var bodde de då?
Jag: - Högst upp!

Anna: - Men var han inte ganska kort?
Jag: - Nej, men vi har film på honom.

Japp, jag kanske inte har den bästa hörseln. Förresten Jonna måste jag få se filmen! 


Kommentarer
Postat av: jonna

jadu julie, tack för ännu en topphelg! dock var den här väl ändå top notch och extremt svårslagen!



och du, filmen är inte väldigt intressant, tro mig :) jaha, ska vi slå den här helgen nästa helg då? eller vad tycks?



puss!

2009-03-16 @ 22:03:30
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: peter på OKQ8

jullie gulli, vet inte riktigt vad jag ska kommentera, sa nog det på msn istället men jag är i alla fall så glad att ha dig här i london =) hade inte vart alls samma grej utan dej!



nästa helg? fredag eller lördag? bestämde vi nåt?



puss

2009-03-17 @ 21:33:22
Postat av: jonna

2009-03-18 @ 18:38:06
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: jonna

1. om jag inte minns fel heter min aupair familj sandefeldt och inte sandberg.

2. jaa, man kan må bättre. om julie uppdaterar sin bloooogg½! wiiiie :) pöööööss!

2009-03-18 @ 18:39:48
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0