Reality

Kom hem kl. 5.00 i morse. Jag, Jonna och Anna hade en kul kväll igår. Vid fem på eftermiddagen satte jag mig i Jonnas bastu med en corona och för att väga upp den "kvinnliga delen" haha läste jag svensk damtidningen. Anna kom och vi åt en fantastisk god middag. Sedan var det full rulle tills klockan blev för mycket. Underbart kul hade vi det. Efter det begav vi oss mot Leicester Square där våran personliga Zoobar man väntade på oss för att vi skulle slippa betala inträde, som vanligt. Efter en mycket kort stund begav vi oss till Walkabout där det var totaldött. Jag förstår inte att det inte varför...? Nåväl, vi begav oss till TigerTiger istället där det var full rulle. Vi dansade oss igenom natten och slutade kvällen med kinamat. Otroligt gott kl. 4.00 på morgonen. Det var en kul kväll trots viss skeptisism...eller heter det skeptism?

Idag skulle jag egentligen ha fikat med en fransk au-pair i Camden, men hon hörde dessvärre inte av sig så jag följde med Anna in till stan för att  luncha med söta Ebba istället. Väldigt trevlig och mysig dag må jag säga trots ett förskräckligt väder. Träffade även Jonnas moster Betten och hennes son Hannes innan vi begav oss hem.

I morgon får vi se vad som händer. Hoppas på finare väder. På kvällen ska vi på avskedsmiddag för Ebba, usch, jobbigt jobbigt. Kommer verkligen att sakna henne, men hon kommer att få det superduper bra i Bryssel. Hoppas på att jag kan komma och hälsa på henne, tar ju bara någon timme med tåget.

Nepp nu ska kvällen tillbringas framför färjan och semestersvenskar. Vilken lördagkväll:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skepticism skulle det ha varit med "C" på köpet.

Vet inte vad jag kan säga... Bedrövligt... Synd! Hur kan man förlora så mycket av det svenska språket efter knappt 6 månader. Det gäller tyvärr inte bara om slarvfel pga snabbhet vid tangentbordet. Eller den enda förklaringen! Du har väntat 19 år för att bli ett riktigt invandrarbarn.

2009-03-31 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0