The one with the date

Hej hopp!

Igår hade vi en väldigt rolig dag! Jag och Jonna träffade Anna och Ebba över lunch i Cocent Garden. Vi satt där ett tag på en uteservering och pratade om allt mellan himmel och jord. Strax innan tre skiljdes vi åt. Jonna skulle på date och vi skulle till Tate. På vägen ner för Oxford street kom vi på att vi lika gärna kunde gå på utställningen på National Geographic. Dit gick vi och beundarde alla Mattias Klums bilder. Då vi hade fått nog och satt oss på bussen mot Notting Hill kom jag på en sak. Eller rättare sagt jag skrek ut:

- Å Herregud vad har jag gjort! Jonna skulle ju dit (till samma utställning som vi vart på kl. 3) med Jamie! Jag hade världens klump i magen i ca. 2 timmar. Tänk om de hade sett oss! Haha, som tur var, va så inte fallet. Pjuh, haha så typsikt mig, otroligt dum ibland. Snacka pinsamt annars.
Vi åkte i alla fall till Notting HIll och gick till vårat favoritfik. Jag, Anna och Ebbs satt där och snackade bland alla fransoser ett tag innan vi begav oss in mot stan igen. Vi bestämde att vi ska ha avskedsmiddag för Ebba nu på söndag eftersom hon flyttar till Bryssel på tisdag, snyft sen sa vi hejsvejs till henne. Vi drog oss vidare mot vattnet för att öla på den otroligt mysiga puben. I några timmar satt trion där och tjötade.

Kommer att sakna London galet mycket!


Idag är det första dagen på nästan tå veckor som det är mulet och tråkigt. Har ringt min faster, mamma, försökt ringa mormor, strykit, tvättat och kollat på Vänner. Väntar bara på att lillan ska vakna från hennes skönhetssömn.




Kommentarer
Postat av: jonna

nejmen, bilder! det var inte igår ;D fan vad trist väder det var nu då! ...vi är nog lite bortskämda ändå...

2009-03-23 @ 17:28:30
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

då du väl lägger upp bilder.... men maylis, arthur och jonnablev ju söta i alla fall...



ses på fredag för best weekend ever

2009-03-24 @ 17:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0