Vilken härlig dag!

Nu ska jag uppdatera er lite om helgens alla händelser

I fredags begav jag mig till Hammersmith och fick skriva på lite papper till reading & writing kursen som jag förövrigt ska börja på i morgon. Varje tisdag och fredag mellan 10-12 är den! Superduperbra. Hoppas nu bara att de flesta ligger på samma nivå som jag. På kvällen satt jag barnvakt åt Ines som också hade magifluensa. Inte för att jag har det nu men satckars lilla Jonna har, och det verkar aldrig gå över. Krya på dig fort som satan!

På lördagen begav jag mig till Kingston för att träffa Anna, Matilda och Susanne. Vi spatserade lite i den otroligt mysiga lilla förorten/staden och åt lunch. Vi sa hejsvejs till Matilda och Susse som begav sig hemmåt och vi åkte hem till Anna. Fick träffa hennes familj, som var väldigt mysig. Därefter åkte vi in till stan för att se på Confession of a shopaholic. Pinsam och rolig film. Vilken härlig mysdag!

I går - söndag, åkte jag i till staden. Jag, Anna, Ebba och Matilda gick till en pub i Covent Garden där Jen och Rita satt.(Kompisar till Matilda). Vi satt där i någon timme innan vi begav oss ner på torget där vi stod i kanske 40 minuter och beundrade den otroligt viga mannens show. Eftersom min mycket lilla blåsa höll på att spricka beslöt vi oss att gå in på en restaurang. Men jag kunde ju bara inte be om att få låna toaletten. Jag, Anna och Matilda fick tillslut en rundvandring i hela restaurangen eftersom vi sa att vi var mycket intresserade av att hyra hela stället för en kväll. Haha...De frågade till och med om vi ville slå oss ner på en kopp te och diskutera saken men vi sa att vi hade jättebrottom. Precis efter att jag frågat om deras buissnescard kilade jag in på toaletten. Haha, Vi kände oss rätt mäktiga där vi stod och diskuterade vilka som skulle sitta vart och var banderollen skulle hänga. Vi är för roliga men också mycket trovärdiga!

Efter detta kilade jag hem och satt barnvakt för barnen samt deras två kusiner. Det blev ett himla liv men tillslut sov alla:)

Idag är en underbar dag! Solen skiner och det känns verkligen i luften att våren har kommit. Tantvarning. Väntar på att Maïlys ska vakna så vi hinner gå till parken en sväng innan vi hämtar lillen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0