40 dagar kvar

Inte för att jag längtar hem det minsta, förutom till vännerna och lite till familjen;) Men jg ahr endast 40 dagar kvar tills jag åker hem. Buhuhu. De sista veckorna ska jag verkligen försöka utnyttja all värdefull tid jag har kvar här i London. Vilket förövrigt kommer att innebära en hel del festande... I lördags vart det utgång. Ingen minnesvärd sådan. Vi såg ut såhär:






Söndagen bestod av öldrickande sam FOTBOLL! Hur kul som helst. Jag och Jonna ick nämligen gratisbiljetter till Chelsea - Blackburn matchen. Vi gick med Christian och hans arbetskamrat. Vi försökte hänga på i hejjaklacken så mycket som möjligt, och jag tyckte absolut att vi lyckades riktigt bra. Fick också några shyssta bilder på Lampard, På kvällen vart det middag hos Sandefeldts - flygande Jakob, fantastiskt gott. Som ni ser hade vi fantastiskt bra platser.















Igår trodde jag tt jag skulle jobba som vanligt men ickesanicke. Delphine var hemma vilket betydde att jag endast behövde hämta Maïlys från dagis. Egentligen förstår jag inte, varför hon bara sa att jag kunde vara ledig hela dagen. Jones kom förbi och laddade över lite foton från helgen och efter det gick vi ut och åt.

Idag gick jag på kursen. Träffade Aude på bussen med lilla Ines, så bussresan gick därför väldigt mycket fortare. Aude är nog den mest sociala - pratsamma personen jag någonsin har träffats - Jonna; gå och släng dig i väggen. Ska skriva klart min lilla uppsats om det fabulösa au-pairlivet tills på fredag. Känns lite kosntigt att ha inlämning nu, har ju inte haft det sedan vi slutade skolan. Ikväll sitter jag barnvakt hos Aude vilket kommer att innebära en hel del strykande. Suck, men jag får tänka på pengarna. Ska även få lite extra money i morgon då jag också ska sitta barnvakt.

Kommentarer
Postat av: brooor

tänk vad min kamera fått vara med om med dig i london. it's amazing. wonderful. ha det bra göttmooos!

2009-05-19 @ 19:06:10
Postat av: Anonym

haha, crille ser mest ut och tänka "jag känner inte dom..."



see ya don't wanna be ya!

2009-05-19 @ 21:44:32
Postat av: jonna

ja det var ju ett par osmickrande kort på mig där!...vänta nu... jag kanske har ett här på dig... haha! nejdå. kortet på dig, mig och chrille är ju dock HEMSKT! men vet du: jag BJUDER på det!



och du, det känns ganska skönt att få höra att någon är mer pratsam och social än jag ;D



pussiluss!

2009-05-19 @ 23:36:36
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: jonna

föresten måste jag tillägga att sista kortet från festkvällen på dig är SJUKT SNYGGT!

2009-05-19 @ 23:38:41
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0