Fy Fabian (road) vilket Blodbad

Mamma ringde på eftermiddagen och ville kolla om jag levde, eftersom jag inte har bloggat på hm, tre dagar, oops!

Tisdagen - Var trött som en gnu hela dagen. Gick på kursen, fick läxa, gick till Jonna och pratade/skvallrade, sedan vet jag faktiskt inte vad jag gjorde resten av dagen... Jo jag passade på att sova middag i två timmar då Maïlys sov. På kvällen gick jag och Jones långpromenad runt Themsen.

Onsdag - Jobbade för Beatrice på morgonen. Gick till parken med ungarna. då dagen var slut gick jag över till Sandefeldts för att kolla på Chelsea - Barcelona matchen...

Denna dag har varit EXTREMT lång. Gick upp med tuppen och jobbade i 3,5 h för Beatrice. Hämtade barnen, hoppades på att Arthur ville sova middag lite så att jag skulle hinna städa men ickesanicke. Vi bakade istället en födelsedags tårta till Martin som fyllde 5 år idag, ritade och kollade på kort. Då vi var påväg till biblioteket och allt var frid och fröjd så voltar plötsligt Maïlys på trottoaren. Jag småspringer dit eftersom hon har gjort det ett antal gånger förrut. Men då jag väl kommer fram får jag se att det fullkomligt sprutar ut blod ur munnen på henne. Fick panik men fösökte inte visa det för henne. Vi kutade hem och jag undersökte hela hennes mun haha. Som tur var hade hon "bara" bitit sig rejält i läppen och ena tanden var liiite lös. Men gud så rädd jag blev. Nåväl, jag satte henne i barnvagnen och Arthur tog cykeln och vi gick mot bibblan. På hemvägen gick vi förbi födelsedagsbarnet...han blev så glad och vi blev kvar där i någon timme innan det var dags att gå hem. Ska be Beatrice skicka över bilderna som hon tog på alla barnen, sjukt söta.
Här har vi 5-åringen själv...fast för några år sedan, men han ser precis likadan ut haha


Kvällen har väll inte varit den bästa, båda har varit trötta och griniga. Men nu är nästan arbetsveckan slut. Ska bara jobba några timmar i morgon förmiddag.

På lördag e de la ferre på 45 Fabian Road, så jag hoppas att trion är på topp då:)

Kommentarer
Postat av: anna

usch så läskigt! som då hoppis kastade sig med ansiktet ner i golvet och hade blod i hela ansiktet men det visade sig bara vara näsblod...



och det är klart man är på topp på lördag! ska du med och käka china ikväll?

2009-05-08 @ 17:05:14
Postat av: jonna

JA FEST PÅ FABIAN ROAD! ... nej juste. haha. (ungefär på samma sätt som: du kan ju kolla i din telefonbok!!!...nej juste...)



men jag tror vi får det innihelvetes kul imorn iaf! trion är på g!

2009-05-09 @ 00:32:26
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0