Min blodpump har stannat

For ca. 4 sekunder sedan sprang den fruktansvart ackliga musen tvars over golvet, for tredje gangen ikvall... sitter barnvakt hos en familj som forovrigt har kliniskt rent men ej mossfritt...haha, nej usch det ar faktiskt inte ett dugg roligt. Forsta gangen jag sag den fick jag panik och ringde Jones. Haha sjukt fanig jag ar, jag vet. Visste verkligen inte vad jag skulle gora. Hon trodde att jag var ute och att det hade hant nagot driteallvarligt.

Har forovrigt jobbat i ett strack, fran klockan 09.45 i morse. Satt da barnvakt at grannarna i ca 1,5 h. Fick 20 pund for det. Nice.
Sedan begav jag mig till Bea, tog hand om Chloe och jobbade, innan Amelie kom och lamnade lilla Ferdinand och Alienore. Tog hand om dessa tre barn fran kl. 14.30-19. Det gick mycket battre an vad jag hade forvantat mig. Mycket arbete bara, men det var kul. Fick manga blickar av Londonborna da vi begav oss till parken. Det verkade som om de trodde att jag var en trebarnsmamma, dock en mycket ung sadan; en pojke pa 6 manader, och tva flickor pa 2,5 och 3,5 ar gamla.

Nu sitter jag har och har dotrakigt. Kollade pa en fruktansvart deprimernade och trakig svensk film; Inga tarar. Trodde faktiskt inte att Persbrandt stallde upp i sa daliga filmer. Den kanske inte var sa dalig, men alldelles for djup i min smak.

I morgon kvall vantar superduons utgang, vilken har planerats sedan lange:) Pa sondag ska vi pa fotboll, det ska bli sa drietekul:D Maste komma ihag att kopa en Chelsea-troja, maste bara ha en!

Nu ska jag lasa min tidning och kolla pa Breakfast at Tiffanys...Vilken fredagkvall....

Kommentarer
Postat av: Åsa

Drietekul? Är dere bekant med noen norrman? Har han hus i Hemsedal så är det helt ok, tycker jag. Må gott å kram!

2009-05-16 @ 21:50:14
Postat av: Papps

Ännu en gång är det tack vare fransmän att Chelsea vann igår! Hoppas att matchen tillät er att träffa snälla huliganer!!!

2009-05-18 @ 07:51:39
Postat av: Anonym

hej fuling!



det verkar ju som du har lyckats överleva en helg helt utan mig. starkt jobbat!men nästa helg är vi väl på't igen. eller? hope so! vi har en hel del att gå igenom du och jag!



A samedi!

2009-05-18 @ 19:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0