Wednesday

Har varit galet dålig på att uppdatera  så nu får det väll bli en låååång tråkig sammanfattning på fredag, lördag söndag,måndag, tisdag och onsdag istället...suck.

Fredag - Gick på kursen på morgonen, jobbade mellan 12-16. På kvällen åkte jag, Anna och Jonna in till Chinatown för att käka lite. Ett band hade en konsert mitt på "torget" också så lite kultur blev det allt:)

Lördag - Jag och Jones åkte in till Kingston för att träffa Anna. Blev en himla musik dag med käk och lite shopping. Vi sa byebye till Jones och åkte hem till Anna för att fixa till oss inför supertriokvällen:)...(Lr?)
superpinglorna åkte in för att förkröka hos den tredje innan utgång. Det blev Walkis och Tiger, en mycket lyckad kväll, med efterfest på Yongs. Jag var superbitchig på hemvägen så Anna fick tuppjuck på mig och jag lärde mig en läxa. Haha.

Söndag - Jag och Anna åkte in till Fulham för att äta söndagsbrunch med Jonna. Blev ett x antal timmar innan jag begav mig hemåt. På kvällen vart det middag, film och lite annat.

Måndag - Jag gick upp och hoppa kl. 9.30. Kl. 10 befann jag mig hos Beatrice. Jobbade till 17 och sedan vart det en spontan utgång. Sov 2,5 h. Denna natt - Inte bra.

Tisdag - Började jobba kl. 07.45 hos Amelie. Tog hand om fruktansvärt söta Ferdinand på 6 månader. En gladare och lättare unge att ta hand om får man leta efter. Slutade min arbetsdag kl. 16. Gick hem och kollade på Love Actually innan jag skulle sitta barnvakt hos Bea. De kom hem rätt så sent vilket resulterade i att jag inte vaknade förrän kl. 13.30 idag. Men det har ju sin anledning efter veckans alla händelser och alldelles för lite sömn.

Idag har jag städat HELA huset vilket tog några timmar. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på de resterande timmarna. Väntar på att mobilen ska plinga... Vi får väll se vad det blir av denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0