Ester

Så har man hamnat i detta sjuka bloggträsk.... får se hur länge det håller men kan ju i alla fall försöka! 
 
Nedräkningen har nu börjat inför London, idag är det 15 dagar kvar tills jag åker. Konstigt nog är jag inte nervös men pirret lär väll komma dagarna innan, det brukar det göra. Ska bo och jobba som au-pair i en fransk familj utanför London, i Fulham. Jonna kommer ju att bo i samma område så det känns aningens tryggare men framförallt roligare :) Men det är ju inte bara vi som ska åka ner dit, Matilda och Anna väntar redan på oss därnere. LÄngtar så galet mycket tills jag åker. ska bli helt underbart att lämna denna lilla stad och alla människor och flytta till ett helt annat land!

Idag har dagen bestått av bebisar. Var nämligen på dop, mitt käraste kusinbarn döptes och hon fick mottaga det välsignade namnet Ester, så nu har hon, som många andra, tagit emot Guds ord och välkomnats in i kyrkans samfund ... nog om det, men jag vill bara säga några ord till lilla skruttan först:







Lycka till i livet lilla Ester och jag vet att denna ständiga tuppkam, ditt oslagbara leende och dina underbara kinder kommer att föra dig långt här i livet!













































Kommentarer
Postat av: jonnakatarina

hon är ju för sööööt! :) ja, snart far vi! WIIIIE! puss

2008-08-16 @ 19:01:30
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0