Is timing everything?

Kollade på SATC igår och fick då höra detta citat... har funderat på det en hel del haha:)

Helgen bestod av Westfield, utgång, fika, sovande och utgång. En riktigt lyckad helg, med något enstaka klanteri.
Gårdagen gick sådär eftersom Arthur var jättetrött och grinig - alltså, kanske inte den bästa dagen hittills. Idag började jag och Jonna dagen med en powerwalk och satte då igång vårt nya liv. Vi gick också till ett gym som ligger i närheten, och nej inte det gymmet som var hiskeligt dyrt, där vi frågade om priser m.m. I morgon bitti ska vi ses där och ta vårt första träningspass. Tror att jag ska bli medlem där för det var billigt och just nu är det ingen startavgift så man känar hela 30 pund! Helt fantastiskt:) Känner att jag behöver maskiner och inte bara långa promenader som träningsform.

I morgon är det redan onsdag - tidn bara flyger iväg. Ska också städa lite här hemma då. På torsdag, fredag och lördag sitter jag barnvakt. Inget festande i helgen, snyft;( Nu dröjer det minst tre veckor innan Walkabout väntar igen. Jag står nog ut. Ska ju till en av världens vackraste städer och till Wien.






Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, är sjukt trött, vad det nu kan bero på.

Kommentarer
Postat av: jonna

"med något enstaka klanteri"...hur menar du nu? ;D



puss & godnatt! ses på gymet imorn... lagom möra.

2009-01-27 @ 22:25:51
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: bror

julie. "känar" stavas "tjänar" (:



jag vill ooockså åka till paris och till wien.. :)

2009-01-28 @ 16:03:50
URL: http://woky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0