Merci Maman

I morse gick jag upp kl 7.30. Assisterade åt Beatrice som har företaget Merci Maman. Det är faktiskt väldigt roligt att jobba för henne, lite omväxling förnöjer:) Jag fick packa in alla smycken i små söta paket och skriva adress och skicka iväg dem dit de skulle. Lämnade först Martin i skolan och jobbade sedan åt henne mellan 9-12. Hon berättade att den grekiska prinsessan hade hört av sig och ville ha smycken av henne. Dessutom skickade jag även iväg ett paket på posten till Jamie Oliver. Jag tror verkligen att hon kommer bli känd i framtiden. Förra veckan skickade hon smycken till Madonna som present från henne, mest för att göra reklam.
Här har ni mailadressen:
www.mercimaman.co.uk

  

















Tänkte förövrigt gå till parken med barnen nu i eftermiddag och lyssna på olika barnkörer. Hoppas småttingarna tål kylan bara. Det är så fruktansvärt kallt nu, men det är härligt:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Julie!

Hoppas det är Goa gubbar med dig!

Har hört rykten om att du kommer hem över jul! Fan va trevligt =)=)=)! Hoppas man hinner se ditt söta nylle lite då!



Ha det!

PUSSSS

2008-12-11 @ 18:01:43
URL: http://sandraelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0