Sitter här ensam...

Jaha, så blev man ensam....för ett tag i alla fall:) De två små pågarna har nämligen begett sig in själva till storstaden. Förstod att de ville vara lite för sig själva när de pratade om saker de tänkte göra idag haha. Men jag låter dem göra det, vad snäll jag är!

Tänkte fixa i ordning mig nu och åka in till staden och kolla lite, sedan kanske äta lunch med bror och Sebbe, we will see...Kl. 16 ska jag träffa Ebba i Notting Hill för att fika, ska bli riktigt mysigt, älskar Notting Hill med Portobello market. Efter att jag hade hämtat upp killarna igår åkte vi dit, men marknaden var ju inte lika stor då som den är på lördagar. Efter det åkte vi till Sebbes gamla område som ligger på andra sidan Themsen, riktigt trevligt område! Sedan lämnade vi av godispåsen till Jonna, handlade och jag lämnade killarna ensamma kvar hemm för att själv bege mig ut och äta middag med Matilda, Anna och Kylie från Australien. Vi hamnade på en spansk tapasbar....det var hur gott som helst och efter två timmar av mycket ätande, skratt och prat tänkte vi på refrängen och åkte hem.


                


Ikväll kommer Matilda på middag, vet verkligen inte vad jag ska bjuda på ... lär väll sluta med pizza, haha:)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Börjar bli dax att uppdatera lite tror jag,haha!

Hoppas du har det bra! Kramar Kattis

2008-09-25 @ 09:45:14
Postat av: bror

uppdatera ditt sege fan! (:

2008-09-25 @ 17:45:45
URL: http://woky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0