Springandes på oxford street

Vaknade runt 10 av att det var helt knäpptyst i hela huset, det fanns två alternativ, antingen låg hela familjen döda eller så hade de gått ut. Det var som tur var det senare alternativet:)

Igår så åkte ju jag och Jonna in till city för att shoppa lite. Vi började på primark där vi var i ca. 2 timmar haha, så sjukt stort ställe med hur mycket billiga kläder som helst! Vid lunch kom Matilda och det slutade med att vi lunchade på donken, gud vad vi vågar prova på nya grejer, not... men vi var hungriga och ville inte lägga så mkt pengar just då på mat. Vi satt väll där i kanske 2 timmar tills en i personalen började ta vår disk, vi tog det som en pik så vi gick därifrån... bestämde att vi skulle träffas på kvällen vid Piccadilly vid 7, så med 2 toppar, underkläder, munkjacka, en tavla och en väst rikare begav jag mig hem med Jonna. När jag väl kom hem märkte jag att jag bara hade 15 min på att duscha och fixa till mig så undan gick det. Klev på bussen där Jonna satt vid 7, en aning stressade var väll bara förnamnet på va vi var... gick av vid oxford street då regnet stod som spön i backen, herregud jag har aldrig sett så mycket regn i hela mitt liv tror jag. Vi sprang mot Piccadilly men insåg snart att vi aldrig skulle kunna komma fram i det vädret...

En timma senare, vid 8 var vi vid piccadilly ... Anna, Matilda och Ebba kom och mötte oss och vi gick till en väldigt mysig italiensk restaurang där Matilda förövrigt fick en date, som hon tackade nej till...behöver kanske inte nämna hans ålder haha... Jag kan väll lätt säga att vi var de mest högljudda på hela stället:) Efter otroligt mycket skratt och prat sa vi hejdå till Ebba och gick till en pub lite längre bort. Beställde in lite drinkar och efter det så sa jag och Jonna hejdå till Matilda och Anna och åkte hem....

Var förövrigt så himla skönt och roligt och träffa alla igen.... kommer längta till helgerna nu:) Men det är bra då har jag något att se fram emot lite också, så kanske veckorna nu i början kommer att gå lite fortare.

Idag ska jag köpa kontantkort och jag och Jonna ska väll ta en fika sen nu i eftermiddag....

Måste göra mig i ordning nu, lägger upp lite bilder sen

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag kan riktigt se er framför mig skrattandes ! Vad härligt ni har, jag blir riktigt avundsjuk!!!London kommer inte vara sig likt nu när ni är där! Kram

2008-09-06 @ 13:41:11
Postat av: bror

jag kommer snart. då får du visa mig london (:

2008-09-06 @ 15:33:11
URL: http://woky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0