Nu är datumet bestämt

Frågade lite försiktigt igår hur länge de ville att jag skulle vara kvar. Delphine var lite osäker på om hon skulle sluta i mitten av juni eller senare. Men hon skulle absolut inte sluta att jobba senare än den 26/6. Alltså så kommer jag hem helgen den 27-28/6 eller i början på veckan efter. Känns skönt att ha tagit itu med det där. Är alltid lite jobbigt at fråga om sådana saker. Helgen ser fortfarande lite oklar ut, men ska fråga ikväll igen. Har ju en annan familj som ständigt ringer veckor i förväg och frågar om jag kan sitta barnvakt... att de inte fattar att min familj kanske inte vill planera vilka kvällar de ska vara borta tre veckor i förväg. Nåväl, ska väll i och för sig bara vara glad att andra vill ha mig...hm, det lät skumt. Inga kommentarer...

Nu är det slut på jobb en vecka framöver för Beatrice. De ska fara till Japan på fredag. Suck, jag hoppas jag klarar mig.
Annars händer det inte så mycket... Eller jo, Mor lilla Mor kommer ju hit med Catinca. Ska bli underbart mysigt. Sedan är jag ju ledig veckan efter mellan den 9-16...

Kommentarer
Postat av: jonna

och på fredag är det walkis som gäller! du är väl ledig va? för då blir det supertrio-återförening. föresten skrev aude till mig och frågade om lördag.. var irriterad jag blir att de alltid hör av sig när jag inte kaaaan. wellwell.

2009-04-22 @ 14:51:55
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

hola! då behöver du inte klara dig så länge utan mig för jag åker hem bara helgen innan dig eftersom jag börjar jobba helgen därpå. gud en så hårt arbetande karriärskvinna jag är.



hoppas vi ses på fredag min lilla pingla!

2009-04-22 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0