Röstkort 2009

Idag fick jag mitt röstkort som pappa så snällt hade skickat till mig, eller han var så illa tvungen:)
Mitt sotra problem är nu att jag inte har någon aning om vilket parti jag ska rösta på. Sitter barnvakt nu ikväll, ska alltså fösöka läsa på så gott som möjligt. Vi får se vilket parti det blir som vinner min röst. Jobabde från 8.30-12.30 i morse. Har strykit i en timme nu och nu väntar grovstädning i badrummet - kul dag:) I morgon är jag bjuden på middag, på fredag kanske jag ska träffa Lisa eller/och Matilda?, på kvällen ska jag jobba och på lördagen blir det utgång. Får se vad jag hittar på på dagen. Vore trevlans att träffa Anna också. Eller vad säger du Gröten?


Har inte så mycket mer att skriva nu


Kommentarer
Postat av: jonna

och vafan hände med FAVORITJONES!?

2009-05-20 @ 21:46:31
URL: http://jonnakatarina.blogg.se/
Postat av: anna

favoritjones finns inte längre för oss. men vi känner en lemur som liknar henne jävligt mycket!



2009-05-20 @ 22:33:00
Postat av: matilda

herre gud julie! sag bilderna fran forra inlagget och jisses vad snygg du ar i haret! vad kul, nu blev det ju verkligen nagot nytt :) hoppas du och de andra vill hanga med ut pa fredag! puss

2009-05-21 @ 00:29:03
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: papps

Tvungen? jag? Plikttrogen bara för allas skull!

2009-05-24 @ 13:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0